Glaser-Henzer, E., Diehl, L., Diehl, O. & Peez, G. (2012). Zeichnen: Wahrnehmen, Verarbeiten, Darstellen. Empirische Untersuchungen zur Ermittlung räumlich-visueller Kompetenzen im Kunstunterricht.
DOI:
https://doi.org/10.24452/sjer.34.3.5268Keywords:
RezensionAbstract
Rezension
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2013-03-01
Issue
Section
Review
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
Messner, H. (2013) “Glaser-Henzer, E., Diehl, L., Diehl, O. & Peez, G. (2012). Zeichnen: Wahrnehmen, Verarbeiten, Darstellen. Empirische Untersuchungen zur Ermittlung räumlich-visueller Kompetenzen im Kunstunterricht”., Swiss Journal of Educational Research, 34(3). doi:10.24452/sjer.34.3.5268.