Beck, M. (2022). Dimensionen mathematischer Kreativität im Kindergartenalter. Eine interdisziplinäre Studie zur Entwicklung mathematisch kreativer Prozesse von Kindern unter mathematikdidaktischer und psychoanalytischer Perspektive. Waxmann. 333 S.
DOI:
https://doi.org/10.24452/sjer.45.1.8Keywords:
Didactics of mathematics, comparative didactics, teaching devices, verbal interactions, discourse analysis, Psychology, Academic language; classroom interaction; video study; teaching academic discourse practicesDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-06-20
Issue
Section
Review
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
Hess, K. (2023) “Beck, M. (2022). Dimensionen mathematischer Kreativität im Kindergartenalter. Eine interdisziplinäre Studie zur Entwicklung mathematisch kreativer Prozesse von Kindern unter mathematikdidaktischer und psychoanalytischer Perspektive. Waxmann. 333 S”., Swiss Journal of Educational Research, 45(1), p. 85. doi:10.24452/sjer.45.1.8.