Beck, M. (2022). Dimensionen mathematischer Kreativität im Kindergartenalter. Eine interdisziplinäre Studie zur Entwicklung mathematisch kreativer Prozesse von Kindern unter mathematikdidaktischer und psychoanalytischer Perspektive. Waxmann. 333 S.

Authors

  • Kurt Hess PH Zug

DOI:

https://doi.org/10.24452/sjer.45.1.8

Keywords:

Didactics of mathematics, comparative didactics, teaching devices, verbal interactions, discourse analysis, Psychology, Academic language; classroom interaction; video study; teaching academic discourse practices

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-06-20

Issue

Section

Review

How to Cite

Hess, K. (2023) “Beck, M. (2022). Dimensionen mathematischer Kreativität im Kindergartenalter. Eine interdisziplinäre Studie zur Entwicklung mathematisch kreativer Prozesse von Kindern unter mathematikdidaktischer und psychoanalytischer Perspektive. Waxmann. 333 S”., Swiss Journal of Educational Research, 45(1), p. 85. doi:10.24452/sjer.45.1.8.